Home

Reklamace telefonu a dalších zařízení

27.9.2012

Návod, jak postupovat při reklamaci mobilního zařízení a co si nezapomenout vzít s sebou až půjdete reklamovat.

Na telefony a další zařízení se vztahují standardní záruční podmínky podle občanského zákoníku. Pokud samotný prodejce záruční dobu sám neprodloužil, je možné reklamovat zjištěné vady po dobu 24 měsíců od data prodeje. Reklamaci zajišťuje vždy prodejce. Zařízení zakoupená ve značkových prodejnách mobilních operátorů je tedy zpravidla třeba reklamovat v kterékoliv značkové prodejně operátora, zařízení koupená v partnerských prodejnách musí být reklamovány přímo u těchto partnerů a nikoliv u operátora. Při reklamaci je nezbytné vedle samotného zařízení předložit doklad o prodeji a platný záruční list.

Podrobnější informace k reklamacím u jednotlivých operátorů naleznete zde:  O2,  T-Mobile,  Vodafone, U:fon


Pokud není zákazník spokojen s výsledkem reklamace,
může se obrátit na Českou obchodní inspekci (
ČOI).